Do you know that I'm OK?
你知道我還好嗎?
Are there things you wanna say?
你還有什麼想說的呢?
thinking of you night and day...
想念你在日日夜夜
hopping you'll come back and stay
希望你回來並且留下
I remember when you told me I'll be all right
我還記得你告訴我會沒事
don't worry...
不要擔心

I try and try to understand...
我不斷試著去了解
Is all this just a sad good bye?
這一切只是傷心的告別?
thinking of you night and day...
想念你在日日夜夜
no matter if you'll come and stay
不論你是否會回來並且留下
I remember when you told me I'll be all right
我還記得你告訴我會沒事
just hold me...
只要擁抱著我…

I don't wanna close my eyes tonight
我今夜不想閉上雙眼
missing you make me cry
想念你讓我哭泣
your love will give me strengths to carry on
你的愛給我力量讓我堅持繼續
you'll always be my heart and mind
你永遠是我的心與靈魂
so I don't wanna close my eyes tonight
所以我今夜不想閉上雙眼
I know it’s just a miss match in time... why.. oh why...
我知道這只是一個想念的時刻…為什麼…哦…為什麼…
miss match in time...
想念的時刻…

I try and try to understand...
我不斷試著去了解
Is all this just a sad good bye?
這一切只是傷心的告別?
thinking of you night and day...
想著你在日日夜夜
no matter if you'll come and stay
不論你是否會回來並且留下
I remember when you told me I'll be all right
我還記得你告訴我會沒事
just hold me...
只要擁抱著我…

So I don't wanna close my eyes tonight
所以我今夜不想閉上雙眼
missing you make me cry
想念你讓我哭泣
your love will give me strengths to carry on
你的愛給我力量讓我堅持繼續
you'll always be my heart and mind
你永遠是我的心與靈魂
so I don't wanna close my eyes tonight
所以我今夜不想閉上雙眼
know it’s just a miss match in time... why.. oh why...
我知道這只是一個想念的時刻…為什麼…哦…為什麼…
don't wanna close my eyes tonight...
今夜不願閉上雙眼…
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 a55123146 的頭像
    a55123146

     Everything's gonna be alright ♥

    a55123146 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()